Önskan

Nu har jag äntligen fått hem papper som ska in till FK för VB och får hoppas på det bästa.
Känns som det är läkarbesök hela tiden, och det stod att vi har frekventa besök och att det kommer fortsätta med en massa besök till han är minst 4 år, så ja vad ska man säga är lite less på sjukhus miljöer och läkare just nu. Visst vet jag att vi måste men ibland är det bara för mycket så det behövs en paus på några veckor, förhoppningsvis blir det inte många besök i sommar, imorgon blir det bvc på torsdag logoped och i början av juli så ska vi till ögon så vi får lite semester.
Ibland känns det bara så jävla jobbigt att se andra barn i samma ålder och till och med yngre springa runt och leka medans Leo ålar och inte ens kan prata, men jag vet att någon dag då kanske han också kommer prata vem vet.
Jag HATAR att ingen kan säga något, varför ska detn vara så få med den avvikelsen så man inte vet något. Det hade hjälpt så mycket just nu. Att få en glädje stund, att få njuta och känna att snart kommer han börja prata och gå.
Men ingen kan ju säga något, han har stavelsejoller, ålar mm inget som en två åring gör.
Enligt läkare och hab så är han 6-10 mån i sin utveckling han är ju 2 år, 24 månader inte 6 månader!!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0