--

Har tänkt en hel del på vad som ska hända i framtiden. För första gången så ser jag det inte som en dimma!
Om inte Leo har börjat kommunicera bättre än vad han gör idag d.v.s prata idag så försöker han klättra upp för att få kontakt.
Blir det inte bättre så kommer jag söka till en annan förskola som är tvåspråkig, både tal och tecken vilket är just vad L behöver. Till hösten ska jag börja teckenspråkskurs och även söka jobb ev börja plugga också får se hur det går på förskolan.

Resten tar jag en annan gång, just nu inget jag vill dela med mig av!

Splittrad

Trodde verkligen att det var rätt den här gången men sen raserades allt på en jävla minut, fattar ingenting!
Tror inte att jag kommer göra det heller men man vet aldrig får se, ska försöka städa så jag kommer på andra tankar om det går. 
Är på ett sätt både förbannad och besviken men kan inte göra ett skit åt det då den andra parten inte ens vill prata!

Kommer nog inte skriva något på ett bra tag! Vill inte att det ska bli en deppig blogg eller liknande så det är bättre att jag håller käften där!

Stuttering

Det senaste dagarna har det varit en del abstinensproblem men hoppas att det lägger sig snart, nu blir det slut på cigg och snus får se hur det går hoppas bara på att det går bra då jag brukar ta en cigg då jag har alldeles för mycket att tänka på eller då jag tänker på allt som hänt tidigare!

Försöker att lyssna på massa musik istället har hittat en del nytt och för första gången på väldigt länge så har jag legat och kollat på film!

Nu i slutet av månaden den 28e blir det tatuering "Let me take his place somehow" och ev något på handlederna om jag kommer på något bra.
Ska försöka göra klart i sovrummet och köpa en till säng.


leo