Försäkringar

Har suttit och kollat försäkringar hela dagen, jag förstår inte varför det ska vara så himla svårt att hitta en bra försäkringar speciellt till Leo då inget försäkringsbolag vill stå för det!

Alla ska väl ha rätt till en försäkring, barn med sjukdomar är inte sämre människor för det!
Hoppas verkligen på att dom jag ringde till idag vill försäkra han, för jag tänker inte ge upp han förtjänar lika mycket som alla andra barn!
Ne nog om det snacket nu.

I helgen är det en del som står på schemat:
Fredag:Shoppa, kläder till både mig och Leo även inredningsprylar.
Lördag: Träffa farmor och farfar.
Och nästa helg kommer Leos pappa hit!

Kommentarer
Liz

Hoppas att du hittar en

2010-09-23 20:02:45
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0