--

Har tänkt en hel del på vad som ska hända i framtiden. För första gången så ser jag det inte som en dimma!
Om inte Leo har börjat kommunicera bättre än vad han gör idag d.v.s prata idag så försöker han klättra upp för att få kontakt.
Blir det inte bättre så kommer jag söka till en annan förskola som är tvåspråkig, både tal och tecken vilket är just vad L behöver. Till hösten ska jag börja teckenspråkskurs och även söka jobb ev börja plugga också får se hur det går på förskolan.

Resten tar jag en annan gång, just nu inget jag vill dela med mig av!

Kommentarer
Johanna Cederborg

ville bara säga hej och visa att jag finns! :-)

Min son har oxå en ovanlig diagnos som heter Holoprosencefali och det blir lätt ensamt i lilla sverige när man inte har nån "kompis".

Hoppas ni mår bra allihopa och släng gärna en bläng på min blogg ibland ;-)

Mvh Johanna och Alfred

2011-07-14 14:08:12
URL: http://circuscederborg.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0