Debatt socialtjänsten

Sitter och kollar på "Debatt" som sändes igår.
Blir så jävla förbannad när jag hör det dom säger, det är många som har funnit i socialstyrelsens händer och sökt hjälp, men ändå har inte ett piss hänt.
Blivit lovade saker hit och dit att saker ska ske, sätter ett datum och bara skjutsas runt i systemet hela tiden.
Önskar verkligen att soc kunde skärpa sig kring det och göra något åt situationen när dom ser hur det är.

När flera autoriteter har gått emellan och sagt ifrån att något måste hända NU har dom lyssnar? NEJ!!
För att dom ska lyfta ett finger så ska man ta livet av sig och först då kollar dom på ens papper.


Kommentarer
angelica

Hej! Trillade in här av en slump. Har läst igenom din blogg lite och FY FAN VAD STARK DU ÄR!!!! Kan knappt föreställa mig vad du gått igenom! Har fortfarande gåshud på armarna och ögonen är fortfarande fuktiga, efter att ha läst om Leos sjukdom. Och att du grejar allt själv är sååå beundransvärt!!! Ensamstående i sig är väl tufft, men att vara ensamstående till ett speciellt barn är ju betydligt tyngre, både fysiskt och psykiskt!

Min dotter är inte heller som andra, så jag kan lite sätta mig in i hur det är. Ser fram emot att följa din blogg!

2011-03-07 10:34:30
URL: http://www.angelicas.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0