ommöblering

Har börjat på ett litet projekt här hemma, eller kanske inte ska säga litet.
Hade en hörnsoffa innan som jag tyckte var i vägen så gjorde om den till 3sits och ska möblera om i hela lägenheten.
Leo ska få sovrummet så länge tills jag bestämt mig hur jag ska göra om det blir ett lekrum eller om jag delar av och sätter upp en vägg därinne.

så nu är det i full gång och längtar verkligen tills det blir klart!
I en veckas tid så kommer det bli storstädning här hemma så det verkligen inte finns någon smuts, eftersom att jag har en ganska så mammig son så kommer det inte bli mycket gjort varje dag.

Ne nu ska jag kolla klart på tvn och sen förhoppningsvis sova om jag inte fastnar vid datorn som vanligt

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0