Virkning

Har äntligen fått hem min iphone nu så ska försöka bli bättre på att ta bilder. Det var ett tag sen nu jag tog bilder och la upp på bloggen, vet inte vart laddaren till kameran är så får nog ta och leta efter den sen så jag har en blixt också.

Jag har börjat fundera på vilken design jag vill ha och vad jag ska skriva om, kommer aldrig fram till något bra svar jag ändrar mig från dag till dag. Funderar på om jag ska kolla om det finns någon som gör riktigt snygga bloggdesigner och kanske beställa en därifrån.
Innan Leo föddes höll jag på att designa bloggen varje vecka och ändrade header hela tiden, men nu känns det som om jag inte har tid och om jag har tid har jag inte lust att lägga den tiden på att göra en design som jag kommer vara nöjd med i en vecka eller två.

Efter att jag läste Fridas blogg så blev jag riktigt sugen på att virka igen så nu sitter jag och håller på och virkar tossor, hoppas verkligen att dom blir bra eftersom att jag inte har tagit något mått kring vristen.
Tänkte att Leo skulle va ha det som innetofflor om dom blir bra men måste först hitta halkskydd till dom.
Tänkte även börja virka amiguramis senare om jag hittar en bra beskrivning.


Är det någon som vet en bra bloggdesigner?



Kommentarer
Mamma

Hej



Vad är amiguramis för något ??

söt kanin, har du gjort den ?



Kram

Mamma

2011-01-15 15:50:58
Din dotter

Hej mamma.

Amigurami är virkade djur som kaninen på bilden.

Jag har inte gjort någon än då jag inte har garn till det men hoppas att jag kan köpa det i slutet av månaden.

Skulle du kunna ringa mig sen när du får tid jag har inga pengar på mobilen.

Kram

2011-01-15 23:47:23
Nilla

Kikar in och lämnar ett spår. Kram till dig och din fina lilla Leo.


Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0