inredning

Idag blir det måndagsmys, det blåser som bara den ute och pga det så blir det kallare inne.
Så jag hade tänkt tända massa ljus sätta mig med en god kopp thé och kanske läsa Mama.
Hade en massa planer för dagen, men blåsten satte stopp för det, tydligen var det klass 1 varning.
Vill till Åhlens och köpa min älskade skohylla så jag har något att pyssla med, hoppas bara att den finns kvar men med min otur så lär den nog inte finnas!

Har så många planer för hemmet, hur jag vill att det ska se ut mm men tyvärr sätter ju alltid pengarna stopp. Men ska börja göra iordning hallen nu och sen när den är klar blir det sovrummet sist av allt blir det vardagsrummet då det inte finns så mycket att göra där.
Vill ha en ny soffa och sen blir det köp av tv bänk och en ny tv där. Förhoppningsvis kan jag tapetsera om där också.

Ne nu ska jag kolla på lite inredning och lyssna på musik.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0