skol

Nu har pluggandet satt igång på riktigt, första dagen fick jag en uppgift och direkt efter att jag hade gjort den såg jag att jag fått ytterligare en uppgift.
Det känns som om det är så himla mycket som ska göras på en gång, men det är nog för att jag inte har pluggat sen dec -08.
Kom nyss hem ifrån stan efter att ha lånat lite böcker till engelskan. Lånade tre stycken så jag har någon i reserv om jag känner att en bok är för tråkig.

Leo sover nu så ska passa på att plugga lite innan jag ska sova blir att gå upp tidigt då det är dagis imorgon.

Kommentarer
Liz

Fick du ordning på first clas igår?

2011-02-02 20:39:51
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0