skolletande

Sitter och kollar igenom en massa kurser, skulle vilja gå en tolk utbildning, hittade en skola som ligger en bit ifrån mig men där så ska man ha gått gymnasiet, känns skit då jag gick 2.5 år på gymnasiet och de enda kurserna som fattas är engelska och matte.
Hoppas att Leo slipper vara sjuk så mycket senare, så då kan jag börja plugga annars blir det jobb för min del, eller praktik vet ej vad som händer med den saken som min handläggare skulle fixa så ska ta och ringa upp han och se om han ordnat platsen.

På tisdag ska vi ev till ögonläkaren, får troligtvis ställa in beroende på om Leo blir bättre ikväll eller om det är samma skit. nästa vecka är det möte och någon gång nu i april så ska jag få träffa logopeden tror jag att det var och det ska även börja TAKK kurs på habiliteringen. Hoppas att det är passande tider så jag kan gå annars får dom fixa det på ett annat sätt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0