Mitt i hjärtat

Har hittat några låtar som jag alltid lyssnar lite extra på varje dag, bara blundar och lyssnar. Stänga ute allt och bara flyta med.
Det finns en massa bra låtar som träffar mitt i prick då tankarna är som värst, tankar om framtiden och hur det ser ut, jag försöker att inte tänka på framtiden för mycket men vissa dagar skulle det vara roligt att få göra upp några planer.
Att få roa sig med någon riktigt skoj, det var år och dar sen jag såg en riktigt bra film eller bara träffade vänner, ett år sedan jag träffade farfar och flera år sedan jag träffade mina syskon.
Vissa har jag tagit avstånd från och vissa har jag tappat kontakten med, vissa dagar känns det som om man inte har någon familj överhuvudtaget men ja dom finns ju där ett samtal bort!

Kommentarer
Ida Tallhed

det har du helt rätt i. Ett givande och ett tagande! :) tack för dditt svar ;D

2011-04-05 13:24:58
URL: http://idatallhed.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0