Massa pyssel

Dagarna känns så himla långa nu för tiden. Knappt något dagis efter som att han varit sjuk fram och tillbaka sen 1 februari innan han började på dagis var han knappt sjuk.
Har varit utan mobil ett tag nu och kommer fortsätta så till minst 22-23 tror jag då laddaren har pajjat hoppas verkligen inte att det  är telefonen för då blir jag galen.

Har en massa planer för den här månaden men vet inte vad jag ska skippa vill ju göra fint här hemma men samtidigt ha en tatuering men får se hur mycket det kommer att kosta är inte säker på det än. Men lär nog sluta med att jag skiter i tatueringen och fixar i ordning här hemma så det blir mysigt det lutar iallafall åt det håller just nu.
Älskar att få pyssla här hemma och speciellt skönt så jag inte kan jobba.
Så på månaden den 25e ska jag förhoppningsvis köpa byrån jag har kollat på så länge och varför inte två på samma gång?
Måste köpa en sängram och en till säng, nya gardiner, blommor och krukor.
Det är en hel del som står på min lista just nu och på onsdag ska jag hämta ut mina kläder som jag har beställt hoppas bara boyfriend jeansen passar.
Sen efter den 25e blir det ev att linnea klipper mig eller så går jag till salongen vet ej hur jag ska göra, tänkte unna mig lite små saker den här månaden och nästa lördag kommer äntligen pappa saknar han otroligt mycket!
Känns skönt att jag kan prata med han om allting nu för tiden och att han kan prata med mig och allt, så roligt att prata med han härromdagen och få höra att han sprudlar av glädje pratar om sin flickvän och hur hon är som person och hennes barn mm Nu har han verkligen träffat en toppentjej ska bli roligt att träffa henne när det nu blir.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0