Im in love!

Har äntligen fått hem kläderna från Hm som jag beställde förut känns smidigare att beställa därifrån då jag ändå inte kan prova kläderna och är så jävla glad att jag gått ner i vikt och klädstorlek så nu kan jag snart ha alla kläderna som jag kunde ha innan sonen föddes, eller ja det är en bit kvar men vill inte bli så smal på det sättet igen.

Nu ska jag städa så det blir fint för på lördag kommer pappa hit och hälsar på i 1-2 timmar och sen åker han vidare hem till till norrland och stannar där i nästan en vecka så får se om jag har turen att få träffa han när han är på väg ner till västkusten igen.

Innan jag städar blir det nog balkonghäng och jordgubbar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0