Envishet

Nyss hemkommen efter en dag på stan en snabb visit på sjukhuset för att endast hämta ett papper.
Fick äntligen hämta min sticka på 3, när jag väl kommer dit och säger att jag ska hämta min sticka och ger tillbaka lånestickan så går han in på datorn och säger att stickan fortfarande är på lagning och frågar om jag fått något sms om att det är tillbaka, nej det hade jag inte fått men berättade att jag fått ett samtal av en kille som jobbade där och sa att min sticka skulle komma tillbaka till butiken igår. Fortsatte snacka om att jag skule fått ett sms och att det är kvar på lagning. Tur att man inte ger sig så lätt, efter ett tag så kollar han i datorn igen och går och kollar efter den och hör och häpna den låg där! Det hade blivit någon specialare så dom hade två ordrar på den så enligt ena låg den kvar på lagning och den andra var den i butiken.

Ska njuta av att internet funkar som det ska en stund sen ska jag gå och laga mat!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0