En helt ny stil

Har fått en jäkla massa ideer för mig, tatueringar som jag funderat på länge och äntligen kommit på efter 5 år, mer piercingar och sidecut!
Så ska ner till grannen sen och kolla om hon har lust att fixa det åt mig, vet att hon gjorde en riktigt bra åt sin syrra för ett tag sen.
Nya kläder är beställda känns som om jag kommer att ha en helt ny stil snart känns skönt att ha gått ner en hel del i vikt och inte minst i omfång.

Idag ringde läkaren äntligen från genetiska då jag ville veta hur mina prov gick och om dom kommit fram till något, så jävla less jag blev när jag fick höra att dom inte gjort något test då dom tog helt fel rör!
Känns som om jag aldrig kommer släppa det och om jag nån gång blir gravid igen så kommer jag bara gå och oroa mig hela tiden för hur det kommer gå. Vill kunna släppa skiten och få 1 kg tyngd från mina axlar det andra 500kg släpper väl sen när jag bearbetat det i några år.


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0