Lite allmänt

Startade nu en ny blogg då jag börjat på ett nytt kapitel.
Har flyttat till en "ny" stad med min älskade son, livet är på topp och jag mår riktigt bra!

Har inte haft dator sen i juli, så det kommer nog finnas en hel del att skriva om.

Kan börja med att berätta lite om mig själv
Jag heter Maria (20år) men kallas Mallo av någon konstig anledning därav bloggnamnet.
Är mamma till en son på 1år, dagarna kantas av träning sjukhus/habiliteringsbesök då sonen har en väldigt ovanlig kromosomavvikelse och en hjärnskada som gör att han är efter i sin utveckling.

Just nu är jag hemma med sonen men förhoppningsvis kan han börja på dagis till våren.

Kommentarer
Liz

wiii

2010-09-19 17:35:10
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0