Gamla tider

Nu har lillkillen somnat känns som om jag också skulle behövt sova, sov bara 1½ timme inatt.
Idag blev det en promenad till vallokalen, och ja jag är väldigt nöjd över valet jag gjorde och hoppas verkligen på att det inte blir ytterliggare ett år med Reinfeldt.
Känns som om Sverige har blivit sämre sen han blev statsminister.
Ikväll blir det till att städa om jag hittar orken, men det måste ju alltid göras oftast blir det städning varje dag gillar inte när det är stökigt.

Just nu sitter jag och lyssnar på en gammal låt som brorsan skrev för några år sen, och ja tårarna rinner för jag saknar verkligen att ha den kontakten vi hade förtut. Jag vet att han alltid finns när men vi snackar typ aldrig!
I fredags var det 9 år sedan Kent dog, och jag kan fortfarande inte fatta det, ibland känns det som om att han ine är död men sen kommer sanningen ifatt en.

Senare kommer jag skriva lite hur det har varit sen Leo föddes med att försöka få bort depressionen och rädslan att mista han när han sover.

Kommentarer
Liz

Är det "kära syster" låten??

2010-09-19 18:37:37
URL: http://wifeey.blogg.se/
Krisse

Syster jag älskar dig över allt annat här på jorden. Jag vet att jag är dålig på höra av mig. Men jag har inte heller mått så bra efter jag fick reda på att jag inte var pappan till barnet du vet. Men jag ska ändra mig ringer dig sen efter jag varit hos tandläkaren kram din bror

2010-10-04 09:59:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0