Välkommen magsjuka

Ja det skulle egentligen bli en pysseldag men både jag och sonen har fått magsjuka så det blev en soff och lek dag för oss.
Jag längtar verkligen tills vi blir friska har kommit på en hel del jag vill göra.
Vi skulle egentligen ha åkt till BVC imorgon, men får hoppas att vi får en ny tid ganska snabbt och som inte krockar med de andra 7 tiderna vi har.

Två veckor framöver kommer vara ganska hektiska med en massa läkarbesök, ska även träffa sjukgymnasten för första gången och ska se om Leo kan få en speciell gåstol.
Så han tränar benen hela tiden.

Har suttit och kollat på IKEA´s hemsida nu en stund och hittade en massa fina saker, funderade innan på att köpa en hatthylla men kom på att jag kunde lika gärna köpa en vanlig hylla och ha massa korgar på och sen en hängare under.
Skohylla går inte att ha för Leo river ner allt ändå.

Ne nu ska jag kolla på Beck-Flickan i jordkällaren sen ska jag sova.

Hoppas att alla har haft en riktigt bra helg!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0