Projekt på G

Nu har jag en snygg design :)
Nu lär jag nog skriva mer än vad jag brukar göra.

Var på stan idag och handlade mat och passade även på att köpa en Plaza interiör tidning!
Kan verkligen säga att jag är kär, första inredningstidningen som är helt i min smak och stil.
Kommer nog bli en lite prenumeration på den senare.

Har handlat skor till Leo och ett par jeans till mig, känns skönt att få det undanstökat.
Har hållt på med ett litet projekt ett tag och det kommer troligtvis bli klart imorgon så då kommer det in en bild.
Kommer även att fortsätta på ett annt projekt jag har och kommer även börja med ett nyss, men kommer nog ta ett bra tag.
Ska försöka ge mig på att måla om en byrå som står i hallen, möblerna som står i hallen ska vara ljusa då det är så dåligt med ljus där!

Är också sugen på att måla om i sovrummet, men måste få det godkänt först innan jag börjar där.
Om jag får det godkänt så blir det en målning nästa månad.
Känns verkligen som om livet är på topp.
Visst det finns en del dagar jag tänker på allt som har hänt, men ja jag är lycklig och mår bra!
Jag har inte mått så här bra på länge.

Är glad att jag har min älskade familj som alltid finns och stöttar.
Kärlek till er!

Kommentarer
Mor Maj

Du kanske har fått intresset efter mig??

Tänker göra om delar från en tramporgel till en vägghylla/klädhängare.

2010-10-26 18:11:07
Anonym

Ja jag älskar inredning och göra om saker.

Men tyvärr blir det bara tyvärr så finns det inte några pengar utöver mat så det blir inge nya saker.

Men hoppas på att jag jobb till våren, så jag kan komma igång här hemma.

2010-10-26 18:42:30

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0