Mycket glädje

Det var ett tag sen jag skrev nu, har haft en massa tankar om jag inte velat skriva i bloggen så tog en paus istället!

Den senaste veckan har det inte hänt så mycket, var på habiliteringen i tisdags och fick då veta vad som utmärker sig på Leos utseende och om han kommer göra saker, men det där med att han kommer kunna göra saker litar jag inte på då den läkaren inte har träffat ett barn med den kromosomavvikelsen så vill inte hoppas för mycket.

I helgen åkte vi till Leos faster och farbror där hela familjen var samlad, var riktigt mysigt.
Fick en riktigt fin overall av farmor och farfar tack så jätte mycket!
Men det knasiga är att så fort man åker saknar man alla igen, kan det bero på att dom är bäst hihi!

Var även och vägde mig och jag kan bara säga *JIPPI* har gått ner 6kg på mindre än en månad!

Kommentarer
Maj

Grattis till viktnedgången. själv skulle jag behöva gå ner 70 Kg. Jag tror jag ska börja röka igen.



Läkare har haft fel förut. En patient som de kanske "dömer ut " kan bli frisk eller iallfall nästan.

2010-10-11 15:37:46

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0