Grattis bror!

Idag fyller världens bästa bror 29 år, fan du börjar ju bli gammal :D

Finns så många härliga minnen, visst vi splittrades åt efter skilsmässan och kanske inte har haft så bra kontakt, men du ska veta att jag älskar dig!
Kommer ihåg då vi spelade en massa basket, plankade in på badet och jag fick vara i ditt rum när du hade polare hemma, och det är nog inte varje bror som låter ens syrra vara med ens polare. När du alltid skulle jävlas med mig när vi skulle äta mat och även den gången du skulle skjuta på mig med din soft air gun och då vi körde prick skytte från sovrumsfönstret, så himla härliga minnen!
Det blev en himla massa musik och speciellt svensk hiphop som Ken Ring mm och än idag så är svensk hiphop en del av mitt liv.



Kommentarer
Elin & Elias

Tack gumman, hoppas det är bra med dig och gullfisen ! Älskar dig med ♥

2010-10-30 14:01:59
URL: http://elinpetersens.blogg.se/
Liz

Usch vad Krisse börjar bli gammal hehe

2010-10-30 15:15:30
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0