Reskassa

Leo sover och jag tar det lugnt, för första gången på länge känns det rikigt skönt att det är lugnt och skönt, annars brukar jag alltid längta tills han vaknar.
Fryser som bara den så det blir nog att dricka thé resten av kvällen.
På fredag ska vi till sjukhuset igen och kolla hans hörsel och prata med läkaren, känner mig ganska nervös men hoppas på det bästa.

Söndag blir det en lugn stund hemma för mig själv, ska passa på att ut och springa lite då och städa lite.
Så Leo ska vara hemma hos  farbror och faster och mysa med kusinerna.


Har ni något tips på ett barnvänligt resemål? Helst i ett ganska varmt land!

Ska starta en reskassa nästa månad, men vet inte något barnvänligt resemål.
Ska åka iväg då läkarna ger klartecken till det och det har blivit mindre läkarbesök, så vi ska fira våran frihet och ta igen oss efter allt kaos som varit sen han föddes!
Elin hänger du med?!

Kommer även bli någon resa till England framöver.

Kommentarer
Fröken M

Vi ska åka till gran canaria i dec och det ska vara barnvänligt enligt dem som vet :) Jag kan återkomma med ett omdömme när vi varit där !

Ha det bäst !

kram

2010-11-02 22:16:06
URL: http://frokenmela.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0