Pysselverkstad

Sitter och kollar på panduro och en massa andra hobby sidor.
Brukade ju designa mina egna smycken förut, så funderar på att göra det igen.
Vet inte om jag bara ska designa till mig själv eller om jag också ska sälja, får nog se det sen när jag gjort några smycken.
Funderar även på att börja göra pärltavlor, ska testa att köpa ett kit nu i slutet av månaden, hoppas bara att det blir bra.
Har alldeles för mycket fritid nu utöver sonens träning, bus och läkartider!
Om jag ska börja sälja något så kommer jag skänka en stor del till barncancer fonden och annan forskning!



Bild lånad av pärltavlor

Kommentarer
Fröken M

Jag ska ge dig all info jag kan sen. Det blev granccanaria för vår del för att det finns ett sunwing resort hotell bara 20 min från flygplatsen och för att vi kunde åka från karlstad. Sånt känns oxå viktigt när man ska resa med en liten ! ha en bra dag :)

2010-11-03 10:03:45
URL: http://frokenmela.se
Emilie

Hej!

Hon får Minimax som jag blandar med hennes vanliga ersättning. Har inte fått det speciellt länge, men är iaf det enda som funkat bra hittills. Vilken sondnäring använder ni?

2010-11-04 23:39:02
URL: http://emilieasplund.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0