Hab

kom hem för ett tag sen sitter just nu i soffan med både halsduk och mössa på fryser som bara den och har gjort det ett par dagar och detta var det enda som hjälpte.
Var hos sjukgymnasten idag, testade en gåstol men den var lite för stor för lillen och han ställde sig upp förut när vi lekte riktigt härligt att se.
Så nu har vi fått lite mer saker att träna på så förhoppningsvis ska han kunna gå snart.
Imorn har jag en tid igen till hab för att få prata med kuratorn, vet egentligen inte vad jag ska ta upp för det känns som om jag har bearbetat allt men ja om jag känner mig själv rätt så har jag inte gjort det utan nog bara grävt ner det som min fd psykolog sa.

Kommentarer
Liz

Härligt Leo snart springer du ifrån din mamma ;)

2010-11-18 23:14:47
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0