CV

Försöker skriva ett CV, men det går inte så bra om det är något som är jobbigt så är det nog att beskriva sig själv!
Måste försöka leta upp mina betyg från grunskolan också, det var nog det bästa betyg jag någonsin fått.
Syslöjden kanske jag inte fick ett så rättvist betyg eller jag vet inte om det var rättvist.
Gjorde en sak som läraren inte kunde göra så fick ett MVG där, känns på ett sätt riktigt skönt att lite roligt på samma gång för en syslöjdlärare ska väl kunna sina saker?

Har kommit igång här hemma nu, allt är tiptop förutom att det ska dammsugan men det gör jag inte idag det får bli imorgon.
Har även fått ordning på ekonomin nu så det känns riktigt skönt, har massa planer på hur jag ska göra här hemma och ja som tur är så kostar inte allt för mycket pengar.
Denna månaden ska jag måla om i sovrummet, blir troligtvis en mörkbrun färg, sen köpa en garderob då jag har alldeles för lite förvaring.
Sängramen och sängbord ska jag köpa nästa månad, kommer även piffa up köket, ska försöka ta en för och efterbild på allt innan jag börjar!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0