Bvc besök

Det blev en sväng till BVC idag, det mesta såg bra ut och fick träffa en ny och trevlig sköterska.
Leo var väldigt grinig när han skulle lägga sig ner på skötbordet så han började krama om mig för att slippa ligga ner.
Ska försöka få tag på läkaren på barnkliniken imorgon och se om vi kan få en tid snart eftersom att det gått 3 månader.
Måste ju se hur vi ska göra med Leos växt eftersom att han knappt växer något längre.
Hoppas bara jag slipper ge han sprutor, finns inget värre än att starta morgonen med en spruta och en riktigt ledsen son!

Ska snart lägga Leo sen försöka ta det lugnt, har blivit förkyld och fryser som bara den hoppas inte det är feber men ska iaf ta en kopp the sen och kanske en tallrik gröt.

Nu är det inte lång tid kvar till jul, känner inte något speciellt inför det eftersom att mina julsaker är borta eller ja jag vet var dom är men vet ej när jag kan få tag i dom.

Kommentarer
Josefine

Hej!

Hur är det idag?

Jag läste precis om Leos sjukdom, det gör ont i mitt hjärta att läsa om detta!

Men vilka otroligt starka personer Ni är, Du och Leo!



Det glädjer mig också att läsa att han faktiskt gör framsteg. Du har en otroligt fin liten unge!



Jag önskar så att allt kommer gå bra för Er!

Stor kram!

2010-11-15 20:29:08
URL: http://superjosefine.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0