Barnledig

I fredags åkte vi in till USÖ för att kolla Leos hörsel, och det såg riktigt bra ut förutom att läkarn sa att pga kromosomavvikelsen så kan det komma att bli hörselproblem senare.
Men ja det får vi ta tå, ville inte ta åt mi något av vad läkaren sa då han aldrig har träffat någon med den avvikelsen.

Nu är jag hemma och är barnledig lillfisen är hos farbror m fam. och busar.
Så jag har passat på att kört intervall träning, 2 maskiner, diskat ska snart dammsuga och skura golven och sen ska jag ta det lugnt och det inte blir att bleka håret.

Till veckan blir det en del läkarbesök igen och på torsdag ska jag till arbetsförmedlingen för att träffa min handläggare, känns riktigt skönt att få komma igång med allt.
I veckan som var blev det en hel del köp, 5 tröjor till Leo då han ålar så mycket så han bränner armarna.
Unnade mig även lite saker själv, och har börjat med en ny hobby känns riktigt skoj.
Köpte även 2 ljuslyktor och en skål från Indiska allt som allt skulle det kosta 250kr men fick det för 60kr då det var på rea.

Nästa månads inköp blir saker till hallen så den blir fin, startade en reskassa också men får nog glömma reskassan ett tag då min dator håller på att lägga av.
Skulle egentligen köpt en Mac men får se hur mycket jag har lagt undan den dagen datorn dör.
Ne nu ska jag fortsätta med städandet passa på att dammsuga när Leo inte är hemma eftersom att han blir så rädd!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0