10 frågor

1- Hur länge har du bloggat?
Jag har bloggat sen 2008 tror jag men bytt en del gånger.
2-Hur såg din bild av bloggar och bloggare ut innan du själv började blogga?
Inget speciellt, jag älskade att skriva en massa innan jag startade bloggen och kände att det kan vara bra sätt att få ut det känslor jag har mm.
3- Vilken var den första blogg du förälskade dig i?
Det har nog inte varit någon speciell, kommer inte ihåg vilken det var.
4- Hur känner du inför dina första blogginlägg, när du såhär i efterhand läser dom?
Känner väl inget speciellt, det är som nu.
5- Av de bloggar du läser, hur många procent är dagboksbloggar och hur många är ämnesbloggar?
Det är väl olika, läser mest mammabloggar nu.
6- Vad tycker dina närmaste om att du bloggar?
Jag har ingen aning, har aldrig funderat på det. Skriver för mig själv för att få ut känslor och hur det går för Leo och hans ovanliga avvikelse.
7- Tycker folk som känner dig att du är dig själv i bloggen?
Ingen aning där heller.
8- Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i bloggen?
Nej jag tänker nog inte så mycket på det, skriver det jag känner för och det tankar som snurrar i skallen. Eller ja ett visst ämne undviker jag att skriva om i bloggen och det är för att jag tycker att det är för privat.
9- Nämn några saker som du inte bloggar om och varför!
Bloggar inte om hans pappa eller hur det går på den biten då jag tycker att det både är för privat och ja för att det finns inget att säga helt enkelt!
10- Tror du att du fortfarande bloggar om två år?
Det beror på vilken tid jag har med tanke på att jag kommer jobba och att få umgås med sonen och ja en 3åring är väldigt busig så blir nog bara på kvällen isåfall.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0