Nyår!

Idag blir det inget speciellt firande, jag skulle egentligen ha åkt till adolfsberg och hämtat ett paket och handlat lite gott till ikväll men Lo vaknade med feber så vi får mysa till en film istället.
Just nu ligger han och sover efter en hel del trilskandes så passar på att skriva sen när han vaknat blir det glass för han!

Eftersom att Leo börjar på dagis den 1a februari så har jag beställt en massa kläder till han som han kan ha på dagis.
Det blev en hel del till och men billigt var det.
Han fick 5 tröjor/bodys och 4 byxor och strumpor.
Passade även på att beställa till mig själv när det ändå var rea.
Det blev en tröja, ett par jeans, en väska och två ringar.

Känns skönt att veta att kläder är ordnat inför starten, sen är det bara galonisar som fattas!

Känns som om tiden går så fort, en månad kvar sen börjar han på dagis.
Ska skriva om mitt CV nån dag och bege mig ut och söka jobb, lika bra att göra det nu, så kanske man kan få ett jobb snabbt.

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0