Myndighetskontakt!

Jag är så himla glad att jag är så envis av mig, att jag inte ger upp i första taget.
Visst det kan kännas jobbigt ibland att aldrig få rätsida på saker och ting, men det är bara att kämpa på!

Idag fick jag hem Leos journal efter ett års tjat, äntligen säger jag bara!
Nu har jag alla underlag ifall någon mer myndighet skulle börja käfta emot och tro att dom vet bäst.

Just nu så är det mest Leos dagis som snurrar i skallen, att säga vilka behov han har att han måste ha tillsyn och en resurs personal så att den personen har koll.
Jo visst dom tar in en extra personal en extra personal kommer inte kunna hålla koll.
Jag är glad att det finns bolag som Assistansia som hjälper till och som också är envisa av sig.
Vad skulle man annars har gjort?
Snart tryter mitt tålamod med alla myndigheter mm.
Jag har pratat med försäkringsbolag åter igen för jag tycker att han ska ha rätt till en bra försäkring, så nu ska vi ha möte här hemma och han ska få se journalen där det står allt.

Hoppas bara att det går vägen nu.
Känner att om man ska kämpa så mycket så kan man snart börja jobba med nån skit som går emot myndigheten när dom ställer sig mot andra som har rätt till en viss hjälp!!

Ne nu ska jag fortsätta kolla på film och njuta av lugnet efter all trängsel på stan!


Kommentarer
Liz

Ja men myndigheterna kan rent ut sagt vara riktigt fittiga.



Stå på dig gumman

2010-12-29 08:40:55
URL: http://wifeey.blogg.se/
ida elmäng

du är stark maria, kämpa på och låt mig veta om du behöver hjälp eller stöttning i detta!

2011-01-08 20:39:02

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0