Livet leker

Det var ett tag sen igen som jag skrev.
Som vanligt har det inte hänt så jätte mycket, eftersom att våra dagar är en och samma sak nästan varje dag då han behöver sina rutiner!
Idag var jag iallafall och köpte en ny mobil eftersom att min har gått sönder, köpte en väldigt billig då jag bara ska ha den till jag får min Iphone!

Det känns verkligen att allt har blivit bättre och saker har löst sig i livet, går runt med ett leende på läpparna varje dag.
Brukar ju göra det då jag träffar folk för jag inte vill att dom ska se hur man mår eller hur saker går.
Men allting känns toppen, livet går framåt, Leo sitter själv men bara då han vill då helst vill han åla!

Dagis plats har vi fått, så nu är det dags för jakt på personlig ass för Leo då förskolan inte tänker ta in en resurs till han!


-kär-

Kommentarer
Liz

Så härligt för dig gumman att det går bra för er.

Vad dåligt av dom att de inte kan göra det . De ska ju vara deras plikt eller ???



Snart borde jag få veta vem som gör dig så lycklig för det är knappast bara Leo ;)

2010-12-07 13:07:44
URL: http://wifeey.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0