En vän<3

Jag saknar tiden då man var liten och det inte fanns några bekymmer!
Då man inte behövde tänka på allt ansvar och kunde leva livet.
Den bästa tiden i livet jag hade var då jag bodde i Långared med världens bästa granne, en massa roliga minnen.
Diktskrivande, tältande, moppegalna var vi också.
Musik och dikter levde vi för det skrevs varje dag.
Det som känns jobbigt är att vi tappade kontakten då jag flyttade hem till norrland igen :/
Fick med mig en skiva med en massa bra låtar, har fortfarande kvar den än idag och det är ca 6-7 år sedan idag!

Tänker på dig och hoppas att du mår bättre snart!<3

Kommentarer
Amanda Rieem

GOD JUL min vän hoppas du får fina julklappar! :D



Kika gärna in i min nya blogg för inspiration! :D

KRAM Amanda Rieem

2010-12-24 12:53:10
URL: http://rieem.com

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0